View Full Version : Who would you vote back in?


TheKdd
08-14-2013, 10:26 PM
If these are your choices, and you get a chance to vote, who will you vote for?

Mystycl
08-14-2013, 11:25 PM
of those.... jessie

requiem
08-14-2013, 11:41 PM
I went with Judd out of those. Perhaps the only one that could win and make a difference.

Ldbright
08-15-2013, 06:11 AM
Ma girl Jessie!!! Not sure how long she would last but she would liven the shit out of it.

SassyGal
08-15-2013, 06:48 AM
I went with Judd out of those. Perhaps the only one that could win and make a difference.

Me too I think out of the 3 he would have the fire needed to get a win & keep them guessing!!

grandmamichelf
08-15-2013, 08:16 AM
I voted Candice just because I'd like to see GM go out while Candice comes back in and be a slap in the face when she arrives at Jury to find Candice not there.

But I'd really vote for Judd or Jessie I think.

SassyGal
08-15-2013, 08:56 AM
LOl what I would really like to see tonight is a comp of the 3 evicted Hgs competeing for HOH & the winner gets HOH game rentry & to name the Hns!!

TheKdd
08-15-2013, 09:17 AM
I'm on board with that! LOL

Elizabeth
08-15-2013, 10:32 AM
LOl what I would really like to see tonight is a comp of the 3 evicted Hgs competeing for HOH & the winner gets HOH game rentry & to name the Hns!!

That would be so good! I hope that happens!

Shiny Beige
08-15-2013, 10:44 AM
Ii don't like any of them enough to vote them back in, and none of them did much while they were there.

TheKdd
08-15-2013, 11:30 AM
I would probably vote Judd in hopes he would win something. The other 2 don't win, and we need them to win the damn thing to shake up the house. They are good at causing drama though.

19wingz
08-15-2013, 03:14 PM
LOl what I would really like to see tonight is a comp of the 3 evicted Hgs competeing for HOH & the winner gets HOH game rentry & to name the Hns!!

YES. THIS. HERE. Please!!

19wingz
08-15-2013, 03:15 PM
Hmm, I'm torn. I really want Candice back on the hopes of her waking up and doing something. I will, however, vote Judd back knowing he has the best chance of winning something ... BUT are his eyes open??

SassyGal
08-15-2013, 03:28 PM
Hmm, I'm torn. I really want Candice back on the hopes of her waking up and doing something. I will, however, vote Judd back knowing he has the best chance of winning something ... BUT are his eyes open??

I am sure that if he was with Candice his ryrs are still bulging wide open!!

I also think if he was alone that he had plenty of time to brood and that he will come back fighting hard to remain in the game!

19wingz
08-15-2013, 03:31 PM
That's the thing, I don't want them to have spoken as much as I do want them to have spoken. LOL But for fairness, it's better if they didn't, no?

SassyGal
08-15-2013, 03:33 PM
That's the thing, I don't want them to have spoken as much as I do want them to have spoken. LOL But for fairness, it's better if they didn't, no?

I think since she saw way more in the game than he did it might give him a better shot @ staying to have heard her thoughts!! he might even realize she wasn't the crazy one!!

TheKdd
08-15-2013, 03:49 PM
I don't see why they couldn't speak. They left at the same time really.

19wingz
08-15-2013, 03:54 PM
I know there was outcry with BB Can about the Juror who re-entered having met and talked with other jurors to compare their stories. I just think that if you leave the house ... if you are going back in, you shouldn't be able to talk to anyone. I don't know. Maybe I'm alone on this one.

SassyGal
08-15-2013, 04:19 PM
I think they should be allowed to talk the game is ongoing so they should be able to go back with any advantage he/she could get from the other......BB caused judd to be evicted IMO by not telling at the end that America was the MVPx3.....BB kind of owes him!

19wingz
08-15-2013, 04:23 PM
Believe me, I'm on your side. I would love to shift power in that house ... but I'm just talking fairness of the game. But that's just a personal opinion. It's not great for drama though, hence unpopular.

TheArtistFrmlyKnownAs
08-15-2013, 07:20 PM
YAY! No voting! Though with a comp I dont think the two I want back will win LOL But I prefer they compete to come back

19wingz
08-15-2013, 07:21 PM
Ya, I do too. Let them fight for it.

TheKdd
08-15-2013, 09:00 PM
Well, if they get rid of Helen this week which they probably will if she's up, then unfortunately she will get to compete and she isn't bad in comps. If they go after Elissa, then she will go to jury cause she just kinda sucks at everything.

Tina
08-16-2013, 11:15 AM
well i hope Jessie wins the comp to go back in, since she tried at least to disrupt things and figured out the true Helen liar and called her out on it!!!!